Friday, July 1, 2011

temen ane lagi tidur di kerjain ...[ngakak+pic]

Thank you for using rssforward.com! This service has been made possible by all our customers. In order to provide a sustainable, best of the breed RSS to Email experience, we've chosen to keep this as a paid subscription service. If you are satisfied with your free trial, please sign-up today. Subscriptions without a plan would soon be removed. Thank you!


di jamin ga bakal repost nih gan, ane sendiri pelaku utamanya...

waktu itu ane lagi begadang ma temen temen ane, terus ada satu temen ane tiba" tidur, ya udah ane ngerjain temen ane gan pas lagi tidur, abisnya temen ane tidurnya pules banget, jadi sasaran empuk deh buat tangan tangan jahil kaya ane ma tmen tmen ane,ane dandanin abis"an die gan...

langsung aja gan, sorry ya gan kalo gambarnya jelek, masalahnya HP yang masih nyala tinggal yang ini doang gan...
Spoiler for 1:


Spoiler for 2:



Spoiler for 3:


damai amat ya gan ??

Spoiler for 4:

Spoiler for 5:



sumber:http://www.kaskus.us/showthread.php?t=9465520

No comments:

Post a Comment